studierna upptagna igen :)

Äntligen är mina studier upptagna igen och man har redan kommit en bra bit på väg - trodde aldrig att jag skulle bli så insperad till att studera igen . Men nu har jag hållit på varje kväll och igår satt jag hela dagen.

Det känns så otroligt underbart att man snart är klar med denna kurs - Rehablitering & hablitering.
Är skönt när man är lite barnledig så man slipper tänka så otroligt mycket på klockan.
När sonen är hemma får man enbart kvällarna. Men det är ändå otroligt skönt att man kan kombinera mamma livet tillsammans med sina stuider.
Skönt att kunna skaffa sig en utbildning och nu är jag väldigt nära min utbildning.

Ser reprisen utav "En unge i minuten" Fasike så mysigt - Längtar tillbaka dit så otroligt mycket till att ligga där på ett sätt faktiskt.
åhhh ..

Ne nu skall jag och lilla Bella ut och gå med vagnen upp till Mormor & Morfar - Snart kommer våran lilla son / Bror hem.
längtat så otroligt mycket efter honom så det är inte san
t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0