Hoppa upp & Göra sig klar ?



Lördag förmiddag och man sitter och känner sig halv seg efter gårdagen,  Har vilat en liten stund bredvid min lilla prinsessa i sängen.

Men snart skall jag hoppa in i duschen och så skall vi iväg & åka pulka och grilla tillsammans med grannarna :)
Så otroligt mysigt så det finns inte

Har gått från att vara väldigt trött och sliten som jag ibland känt mig till att känna mig pigg och lycklig igen, Det är så otroligt underbart.

Man ser livet från olika perspektiv hela tiden, Men för att jag skulle ha uppnått detta dilema så var jag verkligen tvungen att gå igenom en del saker och sedan landa riktigt riktigt riktigt j...vla hårt för att verkligen krypa upp och börja ta tag i livet igen.

Nu har jag klättrat på stegen igen och det känns otroligt bra och otroligt underbart att man har sin 2 älskade barn vid var sin sida om sig,  Jag lever för dem och jag kommer alltid att finnas för dem .
Kommer göra allt som står i min makt och lite där till för att just dem skall ha det bra!


Lill prinsessan ligger och små gäspar i sängen , Tänkte jag skulle hoppa  in i duschen innan dagen kan köra igång på riktigt..

Lilla William - Mammas egna ögonsten är iväg hos sin pappa tills imorgon . Han åkte här imorse - Man saknar hans lilla skratt och hans jäkla bus som han har i sig när han inte är hemma !


* Hej så länge

Glöm inte av att du är betydelsefull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0