Kaos uppe i Bollen



Tankarna är upp & ner .
 Det´är  väldigt svårt att kunna sortera upp tankarna eller att sluta tänka på allting annat runt omkring ikväll när det händer så otroligt mycket samtidigt på olika plan.

Men mycket är la kanske mitt egna fel med tanke på att jag har ofta för många bollar i luften..

Kanske ej är konstigt när man brukar kolla in planerings mallar för olika saker att det ofta står
Glöm ej

*Babyn vid dop
* ringarna vid bröllop
* Nycklar till lokalen
osv osv osv.

Jag börjar nog förstå varför nu faktiskt. Men hur ska man kunna sortera upp sina tankar när man har så otroligt mycket.

Kanske bär axla av míg lite ansvar och dela ut lite arbets uppgifter till dem närmaste?
Kanske inte är helt fel.

Börja att lära mig att släppa in andra i mitt liv igen
Vet precis hur det kommer att sluta på lördag kväll  - man står helt tom , trött och bara tänker jaha var det inte mer än detta? Var även denna dagen över..-
så det alltid är när man har haft någonting .. Men man har satt ribban väldigt högt och man vill oxå att det skall bli så bra som möjligt utav allting.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Underbara Joseifn, jag älskar dig, Du är som en syster för mig, :) Tusen tack för ett mysigt dop till din lilla tös Isabelle! Underbar barn du har, Du är stark gumman, Du o jag mot världen! //Din Nicole

2011-01-15 @ 16:47:55
URL: http://nadinemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0