Välkommen igen!

2011-01-12

Det var ett tagsedan som jag satt framför denna här bloggen & körde några inlägg.
Men nu har jag tagit och bestämt mig för att
börja igen :)

Valde att ta bort alla gamla inlägg som funnits i bloggen för att nu börja om på nya sidor.

Exakt på samma sätt som jag  bestämde mig för att göra med mitt liv för ett år sedan! 

Suget har kommit tillbaka att sitta och skriva om saker och delar utav min vardag. Samt mina tankar angående livet.

Det har hänt en hel del sedan sist faktiskt
.

2010 var ett år som tog en totalt hel vänding på mitt liv och då hela jag förändrade mig och valde att tänka om både en & två gånger.

Nu är mitt nya liv som ung & ensamstående mamma till 2 stycken otroligt fina & Underbara barn William & Isabelle.

Jag är otroligt tacksam över att jag har fått gåvan att ha fått 2 underbara barn och jag har fått en av varje.





Kommentarer
Postat av: Mikael

Lycka till med både nya livet o nya bloggen vännen... ser fram emot fler inlägg.

2011-01-12 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0