Äntligen - 1 år senare

2011- 03 - 04

Även skild från och med idag Har aldrig känt så otroligt skönt, Så otroligt underbart.

Äntligen är allting över, Äntligen fick jag lite valuta för allt helvete . Äntligen har det blivit fixat.

Jag kommer alltid stå upp för att nå dit som är det bästa, Kommer alltid slåss för att mina älskade ögonstenar ska ha det bra. Idag kom beviset. Jag Kommer aldrig sluta tro, kämpa - Allt för att Ni ska få det bra. Det är min uppgift. Nu slänger jag mig i soffan och njuter av att känna mig nöjd

Efter många bakslag, Efter mycket idioti och mycket vel hit och dit är det äntligen bestämt hur det skall vara - Nu är det så och det var det jag alltid trott.
Det kändes otroligt skönt att gå därifrån och ha vunnit det  - Komma hem och se på mina älskade barn och veta om det att nu kommer det att bli bra. Nu har jag gjort så det skall bli bra.

Nu börjar verkligen vårt nya liv. Nu slipper man ha en börda på sina axlar över att hela tiden.
 Och nu vet jag . Nu är allt mycket klarare .

Vårt nya liv börjar här och jag kommer göra allt för er mina älskade.

Mamma kommer alltid att slåss på det som är bäst för er - Kommer alltid finnas hos er.

Det tog ett år , Det var många stunder då allt kändes hopplöst, Det var många gånger jag grät i sängen
Många gånger jag bara ville ge upp. Men jag är glad över att min lilla prins och den underbara människa som jag gick och bar inom mig som idag är min totalt underbara dotter. Och att min underbara son fanns vid min sida och fick mig att orka med dagen.

Sedan självklart min älskade familj, Dem har fått ta emot otroligt mycket men idag står jag och känner mig starkare än någonsin.
Nu kommer Ingen någonsin sätta sig över mig och bestämma över hur jag och mina barn skall ha det.
 Utan nu är det jag & barnen som skall ha det otroligt underbart.

Det var längesedan jag kände mig så otroligt lycklig - Så otroligt lätt och så otroligt Glad över att känna så här
Nu blir det Lets dance och ett otroligt gott nytt vin.
Precis pussat mina änglar god natt och lagt dem i sina sängar så dem sover sött - Nu väntar man på älsklingen som man skall få krama om.

Han har oxå varit ett enormt stort stöd för mig, Klokare människa får man leta efter <3



carpe diem och Stå för dina önskningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0