Äntligen igen


Helt plöstligt funkar allting. Min dator valde att kolapsa den 18 /3 av någon anledning. Internet ville inte som jag ville.
Men nu helt plötsligt igår när jag skulle prova datorn så funkade den och nu idag när jag skulle kolla Sportifly funkar även den. Så jag kopplar inte riktigt . Men jag tackar för det.

Nu kan man ju sitta och lyssna på musik igen och njuta en stund =)

Barnen sover och jag sitter i soffan tillsammans med en av katterna . Sitter och funderar på min vidare utbildning som jag kikade lite på idag . Men är lite kluven till vilket..

Ambulanssjuksköterska Eller Barnmorska med inriktning Förlossnings vård. .
Suck. det känns lite halvt om halvt - Brinner för det lika mycket det är ju det som känns värst just nu.
Har ju min undersköterska utbildning redan bara 2 kurser kvar på den sedan är man klar där..

hmmm ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0