Badat barnen.



Äntligen badat barnen och lagt dem i sina sängar. Sitter nu i soffan och försöker få ena dår katten att Inte sätta klorna i mig när hon skall gosa. Trots att man putter bort henne så kommer hon tillbaka och är lika enveten. Suck
Det är en katt som har gått & blivit min - det märks ju . Men hon älskar att få vara nära Bella när hon är vaken. Men efter att hon fått vara ute en dag så är hon väldigt kelig. och det kan la vara en aning störande kanske? :)

Wow nu fattade hon att hon kunde lägga sig i andra delen utav soffan och gosa med sig själv - 10poäng till katten

Åh på torsdag skall jag ner till optikern igen, Det känns skönt och kanske få fixat allt detta igen .

Sitter och tittar på halv 8 hos mig. Sedan blir familjen annorlunda och en unge i minuten. Totalt underbara program säger jag bara :)  Fast det saknar dock en viss sak ikväll . Suck :/ *ledsen i ögat*


Fasike vad god maten ser ut som han serverar på halv 8 hos mig. hmm Bara dock ej kommit på vilken stad dem är i denna vecka - Missade början dock.
Men det verkar vara Göteborg igen? eller ?

Men han har ett otroligt snyggt kök - Och huvudrätten ser otroligt gott - fy faskike .. Längesedan man såg någon lägga upp så mycket mat på en tallrik i detta programmet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0