Denna underbara Trots åldern.

Underbara Trotsåldern

Hemma och äntligen nerslagen i soffan - Phu vilken dag säger jag bara.
Ikväll skall jag bara ta det lugnt, Körde igång den sista tvättmaskinen nu efter all tvättning nu idag.


Var ute med barnen en sväng i det fina vår vädret och det kändes faktiskt underbart .
Har verkligen idag fått känna på min sons underbara trots humör. Han har varit otrolig idag - shit vad han kan trotsa och vill göra som han själv vill och tycker. Phu .
Samtidigt så får ju Isabelle sina tänder nu oxå så det är ju gnälligt från henne också och hon har ont - trots alvedon så är hon kikig så det är inte sant.
Åhh..

Så nu är kvällen min har jag bestämt mig, Har slängt mig i soffan med datorn i knät och tvn är påslagen medan man väntar på den sista tvätten skall bli klar för att sedan slippa tänka över huvudtaget.
Funderar på koppla av med lite speciellt mys idag faktiskt - Känner att man kan behöva det efter denna dag!

Allt känns bara så otroligt jobbigt och segt just nu så det är inte sant.

Hoppas snart också att man snart kan få sina glasögon igen så man slipper denna huvudvärk. Usch Så man slipper kisa så mycket som man har fått höra nu på det sista :P Skratt *



Carpe Diem -  Känns ej som det idag men ändå ♥

Nu tar jag fram min godis påse innan resten :)Nu halv 8 hos mig och sedan mera mys framför Sofias änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0