Drink tipsen



Precis slagit ner mig i soffan och tar det lugnt , - pratat med storebror min angående lite drinkar och drink tips så man har lite att gå på kanske om det skulle behövas *Ler.

Hmm sitter och väntar på  den underbara människan. saknat honom sedan sist - något otroligt mycket.!

Var ute en del med William idag och han älskar det verkligen otroligt mycket - =)
Han har nog fått lite vår känslor skulle jag kunna tro =)

Nu längtar jag otroligt mycket tills på lördg . då jäklar :)  Bara den dagen kan bli lite strukturad så är det ännu bättre skrattar :)
Men det kanske blir mer ordning om man pratar om det =)

Ne nu skall jag greja lite och pyssla lite.   - Längtar otroligt.
Nu är det sofias änglar och sedan premiär för desperat houswies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0