Funderar på ommöblering.


Sitter vid köksbordet bakom denna dumburk igen - Den har fått en helt annan innebörd för mig nu på det senaste konstigt nog.. ? Det där går väldigt i vågor måste jag säga.

Har känt mig otroligt seg idag och varit mer eller mindre död under en längre tid idag - men det kan vara för att mitt nya liv har börjat komma igång och att det sker lite förändringar här & där.
Nu har jag bestämt mig och nu skall även jag köra på detta - Tror det kommer funka och bli ett bra resultat utav det måste jag säga.
Har kanske fått för mig att det blivit lite bättre redan och märker lite skillnad men mer skall göras.

Nu vill jag faktiskt ha min sommar här . Känns väldigt segt med att det skall vara så här som det är.

Snart kommer även min lilla prins hem igen - Mysigt. ♥  Tänkte att jag skulle bädda rent hans säng innan och iväg upp för att prata med mina föräldrar en stund sedan med.
Lill prinsessan ligger och vilar sig en stund.

Är sugen på att möblera om i sovrummet men jag vet inte riktigt. och sedan jag inte göra det så länge hon sover heller :)
Men känns som den möblering som jag har i mitt huvud skulle vara lite bättre än den som är just nu idag.
men får se om jag kan göra det sedan  - Vore faktiskt ganska skönt . Dock är mitt ögon mått väldigt dåligt men enligt det ögonmått så skall det ändå passa *Skrattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0