Hur man än gör - blir det galet

Hur man än gör - Så blir det ju galet  ♥


Sitter här och försöker få ordning på mina tankar någorlunda - Kaffekoppen är snart uppdrucken men ändå känner man sig inte något piggare precis.



Jag förstår inte hur man skall kunna få ordning på sina tankar, Eller i vilka trådar man egentligen skall dra i?
Känns som hur man än gör så blir det eller kommer det att bli otroligt fel ändå ? .

Jag undrar egentligen hur länge man ska hålla upp sin fasad - varför skall det alltid se så jäkla bra ut? När skall man börja titta under ? När skall man släppa in och visa hur skört det egentligen kan vara?
Man försöker , Men det verkar inte funka . Man försöker få allt att gå runt och göra allt för sina nära och tänker hit och dit.
Man gör allting , Man vrider och vänder på precis allt. Man tänker hit och man tänker dit. Men ändå får man bara skit? Ändå blir allting bara pannkaka?
* Just nu känns allting att vara kört, Det verkar bara finnas en enda lösning på hela skiten men då blir det likt förbannat galet  Man blir tokig .. 

Undrar vart mitt jävla anama har tagit i vägen någonstans att ta folk i hornen och stå på sig, Och inte vika sig. Det känns ibland så mycket lättare att säga än att göra många gånger jag håller på att bli tokig faktiskt.
Det är ju så jävla sjukt.. ? Men ikväll måste jag få ut en del av det som man dragit sig för något otroligt mycket ?
Måste få se vad det har och säga och vad fasike det menar egentligen...

♥ Carpe diem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0