Isabelle 6 månader igår!

2011- 03 - 08

2010 - 09 - 07 ♥ 11.49 Isabelle
2011 - 03 - 07 ♥

Igår blev min lilla dotter 6 månader, Gud vad tiden går otroligt fort - Det var även premiär för serien " En unge i minuten" Och man tyckte själv att det inte var så länge sedan man låg där och åkte den "berg & dalbana" mellan värkarna.
Ändå vill man ibland ha tillbaka den tiden som man ligger i förlossnings sängen och väntar på att den lilla skall komma ut.


Nu har man äntligen fått ordning här hemma, torkat den andra rosbuketten från ♥ mitt så nu hänger dem så fint på väggen framför mig.
Barnen vilar lite middag, dem tyckte nog det var ansträngde att titta på medan jag sprang runt med dammsugaren - Men William är ganska duktig för han tycker om att få vara med och hjälpa till med städningen.
Bella satt mer i sin gåstol och lekte med lite bilar som william hade gett henne, Hmm :P

Nu känns hemmet mycket skönare att komma hem till senare ikväll efter att vi har varit ute och lite så :)
Det är så otroligt underbart när allt sådant är undanröjt  så det är inte sant. 

Är lite sugen på att göra en hel omvändning här hemma - vill möblera om så otroligt mycket nu - Det kliar lite i fingrarna så det är inte sant.  Snart är la även projektet med övervångningen igång med så man kan använda den fullt ut och även kunna göra ordning barnens rum och få upp dem dit så dem slipper vara i anslutning till köket.


Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0