Kvällen börjar ta slut.



Kvällen börjar bli lida mot sitt slut, tvätten är upphängd, packat in det man handlade idag, disken är upp diskad .
Barnen sover sedan en stund tillbaka.

Jag känner mig bra seg. Varit på lite möten, Fixat lite telefon samtal och även kontak Bilskolan idag igen oxå fasike vad skönt det känns allstå * Gilla.
Måste fixa detta igen !

Nu har Big Brother börjar igen - Shit vilka människor. SItter och skriver samtidgt som jag kollar på 
som pratar att han är gay och bla bla bla..  Väljjer att gå ut som gay i tv när ingen annan vet om hans hemlighet. hmm .. ja ja . Socialt expriment absolut.

Trodde dock aldrig att jag skulle sitta och titta på den skiten rent ut sagt ändå så hamnar man framför tvn varje kväll. Konstigt dilemma det dära.

Ne om man kanske snart skall göra sig klar för sängen  , Imorgon är det lite röj hemma och fixa hemmet.

Imorgon är vi 3 vid frukostbordet * Längtat   <3 Älskar livet

Skriver mer i morgon :) Saknat er
- Carpe diem -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0