nu är dem beställda

Äntligen kommit upp till mamma nu efter varit iväg en hel dag , <beställde äntligen nu mina glasögon och får dem i nästa vecka fasike vad jag längtar. Det skall bli så otroligt gott faktiskt.

Lill skruttan min ligger och sover i mormor & morfars säng och grabben sitter och äter en banan.

Jag längtar något otroligt mycket nu till lördag så det är inte sant.. Känns som kvällen kan bli riktigt lyckad måste jag säga. kan nog inte bli bättre. Handlade in lite tills på lördag idag *ler*

Underbart juhe . fasike vad gott .  Massa goa saker. Skall bara kylas och blandas till på lördag sedan är vi igång.

Nu kommer snart barnens kusin och bror min - Lilla Cornelia kommer . 10 veckor yngre än min lilla Bella :)

Väntar också på posten nu - aldrig varit så spänd på en post så mycket som jag har gjort idag.

Skriver mer i kväll .. . . kram

carpe Diem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0