Seg i soffan . phu

2011- 03 - 12

Åh mindre skallebank i skallen just nu för tillfället , Skulle ha tagit min tvätt tidigare idag men fick åtminstonde kört en tvätt nu här på kvällen när jag kom hem.
Tar den andra maskinen i morgon när vi vaknat och kommit oss upp här efter allt, Finns alltid något att göra hemma - konstigt nog :)

Sitter och ser på melodifestivalen  undra hur svenska folket har röstat för 2011 - Vissa bidrag som är med kan man fasike undra över.. shit asså.. Vart är vi på väg?

Dock gillar jag Linda Bengtzing låt tex " E det fel på mig".. he he  he .

Sitter och kopplar av med ett glas vin men det får faktiskt räcka med ett glas - huvudvärken är hemsk, tror dock att det beror på för lite sömn. Inte blivit så otroligt mycket på den fronten på senaste.
Sedan längtar jag tills jag kan få hem mina glasögon så jag slipper ansträga mig så otroligt mycket som jag får göra nu med ögonen. Det känns skönare då!



Undra vad morgondagen skall bjuda på tro? *Nyfiken faktiskt.


♥ Saknar honom något otroligt - suck . ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0