Skönt..


Sitter nu framför datorn och barnen sover i sina sängar medan man har betalt in alla räkningar och nu även fått hämtat ut sina glasögon idag.
Så nu känns det väldigt skönt att det är fixat med att ha glasögonen  - Man har förvånat sig egentligen över hur dåligt man egentligen har sett . fy

Var och ute och tog en lång promenad i skogen med min lilla grabb idag. Bara han och jag medan lillan låg och sov hemma hos mormor en stund.

Kände att jag behövde ge Sonen lite egen tid med mig ikväll så det var lite skönt att kunna få ge honom det.

Han fick prova sin nya vår jacka idag som jag köpte till honom igår så det känns kanon skönt att ha lite sådana saker fixat.

Ne nu får det bli sängen och vila har äntligen blivit av med förkylningen nu med juhe. Skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0