Snart blöj torr?


Min lilla grabb har gått och blivit otroligt stor.

Varje gång han kissar i sin blöja stannar han upp och tar sig för blöjan och rycker och sliter. Han tycker inte alls om det. Och ibland säger han Blä samtidigt som han kissar.

Igår morse vaknade jag av att han hade tagit av sig både Kalsonger och blöja för att sedan sätta på sig Kalsongerna sedan igen .

Så fort blöjan blir lite fuktig vill han ta av sig den. Så nu har vi börjat med introdera han till toaletten igen.
Hade en period innan jag fick Bella men då var han inte helt hundra mogen för det. Utan då var det bara ibland så då drog vi på blöjan igen.

Som jag nämnde i tidigare inlägg är detta en stor sak för mig tycker jag men jag fick dock inte samma glädjande
uttryck utav en annan . Men men.

Känns kul att få vara en del av hans utveckling och se han bli en stor grabb nu .

2008 -
12 - 24 klockan 02.08 kom han till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0