Tiden har gått så otroligt fort!

2011 - 03- 05 (Våren börjar nog komma.)
 
Sitter här hemma vid datorn och tänkte kladda in lite mer i bloggen , Hör på min underbara dotter som sitter och gurklar sig i sin gåstol tillsammans med sina leksaker. 
Tänkte att jag skulle bädda våra sängar och greja ordning hemmet lite grann innan vi går ut och tar oss en vår promenad i solen. Vilket otroligt underbart väder det är ute idag.. Nu börjar ju all jäkla snö att töa här utanför oxå. Skall bli otroligt skönt när det börjar bli barmark. 

Sitter och har mina tankar på min älskade son som åkte till sin pappa här idag för att komma hem imorgon  - Man saknar han när han går här hemma och pratar. Så det är inte sant. Han har blivit en sådan otroligt underbar person nu .

När jag gick och la mig igår låg han han så där gott i sängen som bara han gör ´* Armarna rakt upp och händer in bakom huvudet och benen bara rakt utsträckta i sängen . täcket hade han sparkat av sig så det hade han dragit ner vid fotändan. Då satt jag i min säng och bara tänkte " Shiiit vad han är stor , Det var inte längesedan den lilla krabat låg i magen  och jag åkte hit och dit med massa olika bussar tillsammans med mina otroliga foglossningar som gav mig både TENS & kryckor  i tidiga graviditets veckor.
Nu är han 2 underbara år och snart fyller min lilla gosse 3 år. Vart har tiden tagit vägen?

Och nu har även han gått & blivit en stolt storebror till lillprinsessan som blir 6 månader nu på Måndag. Shit det var inte heller så där "jätte" längesedan man låg på förlossningen med henne. Och nu sitter hon här och börjat smått med smakportioner och skrattar åt allt & alla. En sådan otrolig skön liten flicka. <3 
 
Otroligt härlig dag ute som en av mina bröder fyller på idag =) Grattis på dig ännu  en gång!

- Längtar så otroligt mycket nu till den 19 mars då det är dags för Orup :) Underbart -

Måste försöka hitta min kamra här hemma oxå =) Så man kan börja ta kort igen - föreviga lite minnen igen!

Nee dags för Hemma röjning en stund så man slipper tänka på det sedan eller senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0