torsdag kväll

2011-03-03

Sitter uppe hos mamma nu medan sonen har somnat, Sover hos mor och far ikväll som man skall iväg tidigt i morgon bitti..

Ser på sveriges värsta bilförare . vilka stört sköna idioter måste jag säga..

Skönt med en underbar helg.

Har bokat 2 underbara biljetter till Orup den 19/3 längtar något enormt mycket när man skall iväg med sin käraste :)

Sitter och tittar på min underbara dotter som ligger bredvid mig i soffan och små sparkar på mig, Snart dags för sängen för lilla henne oxå. :=)
Hon har börjat att få små små smak portioner nu idag .=) Alltid lika kul att se det med dem små liven.. *älska det.

* Carpe diem <--- Ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0