Underbar orup var.

En otrolig fin namnsdag igår  med Orup på trädgår´n.

åhh vilket underbar kväll det var igår - Orup på trädgår´n vilket jäkla tryck det var.
snacka om att han misstog sig att han fick vara färdig när han tyckte det. För det var mer än vad vi i publiken ville. så 3-4 gånger fick han gå in och fortsätta köra sitt =)


och det var ju otroligt goa och underbara låtar. fasike vad underbart.
sedan är det ett otroligt plus i kanten att han är otroligt läcker att titta på.

Dock hamnar man en bra bit ifrån kompisen men ändå - han hade det nog bra med "sin" urban :)

Jag vill ha tillbaka Lördag kväll igen.. det var så otroligt fantastiskt - Kände mig riktigt nöjd. men han kunde gärna spelat mkt mkt mkt längre än vad han gjorde =)
trodde att det bara skulle vara pro varning igår för orup men det var en otroligt blandad publik..


Hoppas mitt internet funkar hemma snart igen - fått anslutningsfel på skiten hemma . blir tokig.

men men. snart kommer min lilla grabb hem från pappa och min lilla tös ligger och sover. funderar på om man kanske ska göra henne sällskap en stund.. hmm ?

Carpe diem ♥

ögon godis .. Så jävla underbar.. Älska trots att han ej körde sin vita skjorta tillsammans med sin svarta scarf så var han gott het i detta ändå... Gillar han skarpt.




snacka om att han har en bra röst - Att han kan få med sig publiken.. Älskar det .. Fin utsikt -absolut



Åhh mumma. =) 



Precis i början när han kom in =) * Älska ..
Vilket jäääävla tryck han fick.. snacka om att det slog ;)


Diggar hans armband skarpt igår - framför allt när han körde armen med gittarren .  I like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0