Underbara trots.

Möbleringen blev otroligt bra ändå igår måste jag säga. ♥
Sitter just nu och tar det lite lugnt efter ha skurat och gjort rent kattlådan, Lagt bella och just nu ser jag på min lilla william som leker med sina finskor från dopet :) Rolig hobby han har .

Tänkte vi skulle gå ut om en stund tror jag - men tror ändå det är dags för William att vila en liten stund.

Denna trots åldern är otroligt underbar - eller inte . får han inte sin vilja igenom skriker han. får la se om bella kan sova trots att sin storebror håller på och skriker bredvid mer eller mindre.

Tror mina barn behöver komma ut en stund sedan och göra sig av med lite energi och så , får nog ta en vända ute i skogen med dem och promenera :=)

skönt att hemmet ser relativt ut idag ändå - annars är det lätt att man får krubbt på det. Är ganska pedantisk utav mig och måste ha ordning å hemmet. Men okej det kunde ha varit bättre hemma fakitkst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0