underbart

2011 - 03 -16


Sitter här nu och precis avverkat frukosten med grabben min - Bara disken kvar att ta.

Igår vaknade jag och tittade på grabben tyckte det såg lite udda ut än vad det brukar göra. Yrvaken som man var så kopplade jag inte riktigt ( kankse inte helt ovanligt annars heller men okej)
Låg i sängen ett tag och iakttog min pärla - tills sist såg jag hans kalsonger såg ovanligt tuna ut. Då har min lilla prins tagit av sig kalsongerna och blöjan för att sedan bara sätta på sig kalsongerna igen.
Så jag saknade den tjocka blöjan - Han visar bara mer och mer intresse för att slippa sina blöjor . Så det känns lite kul faktiskt.

Dock var det inte lika väl välkommet hos en annan person - Han var inte lika glad över att höra det!

Vilket underbart väder vi har på utsidan nu - Blir en härlig promenad med barnen idag också - Bara vänta in lilla Bella som har sin prinsess sömn nu igen . Hon & jag låg i min säng i morse och gosade som bara den medan Prinsen sov. Men nu är det tvärtom - Dock är kanske inte grabben så förtjust i att ligga & dra sig i sängen tillsammans med mamma. Utan han vill gärna upp direkt.
Nu sitter han bredvid mig istället med sina fin skor (dopskorna) igen och tar av och på dem hela tiden  . han verkar gilla sina skor väldigt mycket faktiskt.

I
går var det så otroligt skönt att se han när han sprang runt ute och bara fick vara - Så otroligt underbart att se honom så det är inte sant. Det gillar vi :)


Ang. mitt klädval inför lördagen står det 1 - 1 ännu , Så det har inte blivit något klokare av.  Skall prova klänningen igen så får vi se vad jag själv känner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0