Våren får nog vänta ?

Våren får nog vänta ett tag till ... Hmmm ?

Vaknade upp imorse och bara hörde hur det blåste utanför huset så det var något otroligt. När jag sedan går upp med barnen för att göra ordning frukost så ser jag att det snöar och marken har redan hunnit att bli vit igen . Suck. När skall denna skit vara över? Orkar inte Med sådant här.
  
Man blir ju så otroligt seg utav detta också när det är grått och dant ute - Jag vill ha vår och sedan sommar. Har ju längtat så otroligt mycket efter det så det är inte sant! 

- -  - - - - - - - - - -- - - - - - - -

♥  ♥
Skall ändå ta och gå ut med barnen idag och hoppas på att sonen är på bättre humör idag än vad han var igår - Shit asså .. :-)
Men men det är ju en period som man skall få gå igenom det oxå!!

Tänkte skulle bädda sängarna här hemma nu innan det är dags att klä på barnen.

Har kommit på när man har små barn så har man otroligt mycket tvätt - det slog mig idag när jag bara fyllde en full maskin med en tvätt och nu när jag stod och hängde upp tvätten visade det sig bara vara dotterns alla kläder.
Herrejisses :-) 
Inte konstigt man får tvätta ofta när man är 3 stycken hemma så sätt men men . Tur det sköter sig någorlunda ändå just tvättmaskinen - sedan tycker jag det är relativt gott och tvätta . Är en liten form utav avkoppling sjukt nog.

Nee nu får jag nog ta mig i kragen så man kommer härifrån kanske Skrattar :=)  Nu har lilltösen vaknat upp också så det är lika bra att göra oss klara här hemma nu :) Hej så länge..

Carpe diem !


• Längtar tills den 19 mars då det är dags för Orup • 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0